Vhodné pro všechny dvouvodičové stejnosměrné a třívodičové střídavé železniční tratě splňující normu NEM. Délka jeviště 253 mm odpovídá délce 22 metrů v originále.Minimální úhel mezi dvěma sjezdy z kolejí je 9 stupňů. Otočný talíř je dodáván s výplňovými díly s úhly 1°, 3°, 6° a 9°. To znamená, že jakékoli rozdělení mezi sjezdy z kolejí je možné v krocích po 1° od 9° výše.Lze použít maximálně 40 sjezdů z kolejí. Točna je dodávána se čtyřmi výstupy pro dráhy pro 2L =.Další kolejové východy jsou k dispozici jako příslušenství (42616, obsah: čtyři 2L = kolejové východy).Pokud bude točna použita na střídavé železniční trati s centrálním vodičem, vymění specializovaný prodejce při zakoupení točny přiložené originální balení 2 kolejových vývodů L = za balení 3 kolejových vývodů L ~ (42617, obsah: tři kolejové vývody 3L ~).Pohon točny pracuje s napájecím napětím 14 V ~. V závislosti na použitém systému je trakční napětí dodáváno stejnosměrným nebo střídavým proudem. Otočný talíř je dodáván s řídicí jednotkou, která předvolí směr otáčení a spustí otáčení. Pokud se spínač točny uvolní, točna se zastaví přesně na dalším výjezdu z koleje.Stejně jako u originálu lze i u modelu ROCO předvolit dvě rychlosti otáčení. Trakční proud je přiváděn do točny. Napájení trakčního napětí pro kolejové vývody lze přiřadit pomocí řídicí jednotky. Tím se zabrání náhodnému rozjezdu zaparkované lokomotivy, když jsou dva sjezdy z kolejí proti sobě.*Součástí dodávky je 1 m pětipinový kabel (transformátor - řídicí jednotka) a 2 m osmipinový kabel (řídicí jednotka - točna).Montážní rozměry:Potřebný montážní otvor: 280 mm;Montážní hloubka měřená od horní hrany stolu: 50 mm;Vnější průměr točny bez výstupů z kolejí: 307 mm;Délka plošiny: 253 mm, vhodné pro všechny lokomotivy s celkovým rozvorem až 250 mm.* Při použití otočného talíře v režimu DCC (digitální) je nutné použít modul reverzní smyčky.
Detailní informace
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Nastavení