Doprava
Doprava zdarma od 4.500 Kč
GLS Kurýr | 129 Kč |
PPL Kurýr | 125 Kč |
PPL Výdejní místa | 80 Kč |
Zásilkovna Výdejní místa | 89 Kč |
Zásilkovna Z-Boxy | 89 Kč |
Zásilkovna Z-Boxy nadrozměrná | Od 149 Kč |
Doručení nadrozměrných zásilek - Doručení na adresu
Bude balíček příliš velký nebo těžký? Nechte si ho doručit až ke dveřím, na jakoukoliv adresu v České Republice.
Doručení na adresu - kurýr GLS
129 Kč
Základní informace
- Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.
- E-mail od GLS obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa GLS Parcel Shop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
- V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
- Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
- Zákaznickou podporu GLS zastihnete na tel. čísle +420 840 123 456 nebo +420 567 771 111 ve všední dny od 7 do 18 hod.
Kdy vám kurýr zásilku doručí?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).
Zmeškali jste svou objednávku?
Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček doručován znovu následující dva pracovní dny. Poté dojde k jeho automatickému vrácení na náš sklad.
Doručení na adresu - kurýr PPL
125 Kč
Základní informace
- Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
- E-mail od PPL obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa PPL ParcelShop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
- V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
- Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
- Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Kdy vám kurýr zásilku doručí?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).
Zmeškali jste svou objednávku?
Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček uložen na výdejním místě PPL ParcelShop. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím sms a e-mailu. Objednávka bude na ParcelShopu uložena 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácena zpět k nám.
Osobní odběr - výdejní místa
Nechcete, nebo nemůžete čekat na příjezd kurýra? V tom případě si zvolte jedno z téměř 10.000 výdejních míst
Osobní odběr - PPL výdejní místa
80 Kč
Základní informace
- Do výdejních míst PPL ParcelShop je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg.
- Balíček bude uložen po dobu 7 dní (Parcelshop, výdejní místo) a po dobu 3 dní (Parcelbox). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
- Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
- O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
- Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
- V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
- Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).
Osobní odběr - Zásilkovna výdejní místa
89 Kč
Základní informace
- Do Zásilkovny je možné zaslat zásilku s hmotností do 10 kg.
- Balíček bude uložen po dobu 5 dní. Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
- Konkrétní Zásilkovnu si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“. Zde také najdete informace o tom, zda je možné na vybraném výdejním místě Zásilkovny platit kartou.
- O stavu své zásilky budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz), tak pomocí SMS, a nově i prostřednictvím naší mobilní aplikace Zásilkovna.
- Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
- Balíček si můžete na výdejním místě ihned rozbalit a případně jej vrátit zpět, pokud vám objednané zboží nebude z nějakého důvodu vyhovovat.
- Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).
Osobní odběr - Zásilkovna Z-Boxy
Standartní zásilka 50x40x30 cm max. 5 kg - 89 Kč
Nadrozměrná zásilka 60x50x40 cm - od 149 Kč
Základní informace
- Pro vyzvednutí zásilky ze Z-Boxu budete potřebovat mobilní telefon s Bluetooth a GPS a nainstalovanou aplikaci „Zásilkovna“ (Google Play / Apple), ve které uvedete stejné telefonní číslo jako ve vaší objednávce.
- U Z-BOXu si ve svém telefonu zapnete bluetooth, polohové služby (GPS) a otevřete aplikaci Zásilkovna. Pak se schránka se zásilkou sama otevře. Aplikaci Zásilkovna je naprogramována tak, že uživateli ukazuje na displeji velmi jednoduché pokyny krok po kroku. Celý výdej zásilky tak trvá ani ne 10 sekund. Zásilku je potřeba mít zaplacenu dopředu!
- Do Z-Boxu od Zásilkovny lze poslat pouze zásilky s hmotností do 5 kg.
- Z-Boxy jsou k dispozici pro výdej 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
- Zboží vám v Z-Boxu necháme uložené po dobu 3 dnů. Dobu uložení je možné prodloužit o 2 dny prostřednictvím mobilní aplikace „Zásilkovna“.
- Konkrétní Z-Box si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
- Platba dobírky je možná pouze registrací vaší karty v aplikaci „Zásilkovna“. Platba kartou ani hotovostí přímo v Z-Boxu není možná.
- O stavu své zásilky budete pravidelně informováni jak prostřednictvím e-mailu (s prvním e-mailem dostanete trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na www.zasilkovna.cz), tak pomocí SMS, a nově i prostřednictvím mobilní aplikace Zásilkovna.
- Zákaznickou podporu Zásilkovny zastihnete na tel. čísle +420 216 216 516 ve všední dny od 8 do 18 hod.
- Více informací najdete na www.zasilkovna.cz/zbox
Kdy zásilku do Z-Boxu doručíme?
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena do 2 pracovních dnů od objednání (následující pracovní den po předání dopravci).